Kendi kendime düşündüm de eğer herkesin bir yıldızı olduğu doğruysa, benim yıldızım uzak, karanlık ve anlamsız olmalıydı. Belki de benim hiç yıldızım olmamıştı!
Tek korkum, henüz kendimi tanımamışken yarın ansızın ölüvermek! Zira hayattaki tecrübelerimden, benimle başkaları arasında nasıl korkunç bir uçurum olduğunu fark ettim ve mümkün mertebe susmam, fikirlerimi kendime saklamam gerektiğini anladım.