"Arkana bakmayı bırak...O yöne gitmiyorsun.Önüne bakmalısın, çünkü gittiyimiz tek yön önümüz..."
Evett 3391 km serüveni devam ediyor ama bu sefer aramızdaki mesafe sıfır! Okurken İzmir benim de piskolojimi bozdu gerçekten SPOİ! İzmir'in annesiyle babasının yaşamasını beklemiyordum açıkçası ama İzmir'in piskolojisi o kadar bozulmuştu ki nasıl toparlayacağını da merak ediyordum. Zeynep'le karşılaşma sahneleri çok duygusaldı gerçekten ve bu kadarr
Sevgili günlük.. O gün, bana "Sinemaya gidelim mi?" diye sordu.. Kilometrelerce öteden, şehirlerce, denizlerde uzağımdan... Yanımdaki insanlar görmezken beni,o bana imkansız olduğunu bile bile "Sinemaya gidelim mi?" dedi..
Evett 3391 km adından da göründüğü gibi mesafelerin aşkı Beyza'nin kalemini seviyorum okuduğum ilk kitapi değil ama bu kitap biraz toksikleşmiş gibi geldi bilmiyorum ben mesafe ilişkisi sevmediğimden de ola bilir. Ama yazım dili iyi ve çok hoş gerçek aşk romanı ve iki gencin mesafelere rağmen nasıl birbirini seve bileceklerini gösteriyor