Bu kitapi sevdiğimi söylemiş miydim? İlk kitapta yarım kalan entirikalar,taht oyunları devam ediyor gizemler yavaş yavaş çözülüyor ve kitap çok akıcı daha ne isteriz ki? Kitana ilk kitaba göre daha duygusaldı sanki aslında başına gelenleri düşününce iyi dayanmış diyorsunuz.. İrana'ya üzülsem mi kızsam mı gerçekten bilemedim ilk kitaba göre Arlo ve Lena'yı daha çok sevdim Armin'dense konuşmak bile istemiyorum eğer bol entirikalarla dolu kitap arıyorsanız tavsiye ederim
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dilara'nın kalemini ilk Ölüler Konuşamaz da okudum ve sevdim bu kitapa da ister istemez bir beklentiye başladım ve kitapa tek kelimeyle bayıldımm. Kitapı ne ara bitirdim haberim bile olmadı ask, intikam,entirika ve daha bir çok şey from enemy to love türü bir kitap ve akıp geçiyor