Sadece aklın istikametinde hareket edersen insanlardan uzaklaşırsın. Duygularınla hareket edersen sürüklenirsin. Ruhunu açarsan ve dilediğin gibi yaşamazsan sıkışırsın. Nasıl bakarsan bak, insanlarla yaşamak zordur.
Dünyada seni bekleyen sonsuz olasılık var ve kendi değerini kanıtlamak için bir doktora diplomasına ihtiyacın yok. İstediğin her şeyi yapabilir, istediğin kişi olabilirsin.