BilgedenBilgece

Bülbüller bizi eğlendirmek için şarkı söylemek dışında bir şey yapmaz. İnsanların bahçelerindeki bitkileri yemezler, mısır ambarlarına yuvalanmazlar, tek yaptıkları iş bize içlerini dökmektir. İşte bu yüzden bülbülleri öldürmek günahtır. Çoğu insan iyidir. Onları nihayet görmeye başladığında, öyle olduklarını anlarsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sen öyle çağırmasan ben böyle gelmezdim. - Ben böyle çağırmasam sen öyle gelmezdin..." “Savaş insanı canavarlaştırıyordu. Ve insanın insana yaptığını kimse kimseye yapmıyordu.” “Söylemek, söylememekten daha zordu. Öleceksek, böyle ölmeliydim" “İyi bir çözgü geremezsen, halı bidayette yanlış başlamaz mı?” “Hiçbirimizin kökleri kendi toprağında değildi.”