Altı çizilecek üzerinde düşünmeye teşvik edecek çok fazla cümle vardı ama çok çarpıcı bir kitap değildi bence (sakin bir kitaptı) beğendim, ama bundan on sene sonra hadi açayım ve tekrar okuyayım diyebileceğim bir kitap da değildi
Yani alacakaranlık efsanesine çok fazla bayılmasam da seriyi okurken keyif almıştım ama bu kitapta çok net bir şekilde 200 sayfa fazla var.
İlk etapta zaten dört kitabın hepsini kapsadığını düşünmüştüm ama 300. sayfaya geldiğimde öyle olmayacağını anladım ve çok gereksiz uzatıldığını düşünüyorum keşke daha kompakt yazılsaydı da okurken bu kadar hikayeden kopmasaydım bazı yerlerde….
Gece Yarısı GüneşiStephenie Meyer · Epsilon Yayınları · 20202,672 okunma