Yazarın dili çok sade ve anlaşılır konu çok detaylı ve güzel kurgulu olmasa bile okurken hoşunuza gidiyor oyleeceee akıp gidiyor çok arada kaldım ama bence kitabîn ana konusu çok güzel
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayranı olduğum belki de nadir yazarlardan 2 günde adeta içine girer gibi yaşayarak bitirdim kitabımı hep saklarım nadide bir çiçektir o uçurtma avcısı kısacası insana dair tüm duyguları gerçek bir hayatla bağdaştırarak sizlere sunar iyi insanlar çok severek okuyacaktır tavsiye ederim .