@Bilmemnerdeyim
Dum vivimus vivamus.
"Seni saklayacağım inan, Yazdıklarımda çizdiklerimde, Şarkılarımda sözlerimde, Sen kalacaksın kimse bilmeyecek, Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözlerimde." Özdemir Asaf
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Küstürmeyin insanları hayata. Sonra her şeyden vazgeçiyorlar. Yaşamaktan, güzel olan her şeyden. Bir odada yalnızlığı; bir dağ başında kalmayı, bir adada mahsur kalmayı, nerede bir yalnızlık varsa onu istiyorlar. Küstürmeyin işte bazı insanları. Nazım Hikmet Ran
Ama insan derdinin üstüne kapanıp oturursa deli olur. Kuyucaklı Yusuf
Zayıf değildik, güçsüz değildik... Belki de akıntıya karş biz kazanacaktık. Ama başarmak da değildi bu, hiçbir şeyi kullanamamak, uygulayamamak kadar hissizlikti bu. Teslim olmaktı sadece. Sulara, hayallere, insanlara, acılara kendimizi bıraktı tüm amaç. Tırmandığımız dağı yarıda bırakmak gibi bir şeydi bu. Kaybolduğumuz orman ortasında yolu aramamaktı bu... George Orwell
"Hani, çok güçlü bir akıntıya karşı yüzmeye çalışırken birden vazgeçip kendini akıntıya bırakırsın ya, öyle bir şeydi işte." George Orwell