Bilo BEY

Bilo BEY
@Bilo_beyy
~~•FENERBAHÇE•~~ ~Artık hiçbir şey hissetmiyorum..~
Hemşirelik
Üniversite
1907
97 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Herkesin gidebileceği bir yeri olmalıdır. Çünkü öyle bir an olur ki, İnsanın mutlaka bir yer yere gitmesi gerekir.
Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eskimiş, yırtık yapraklı bir kitabın içindeki mektup gibisin "Biraz tozlu biraz da eskimiş"
1000Kitap
Hayallerimizi hep başkaları yaşadı..
1000Kitap
Artık hiçbir şeyin değişmesine imkan yok. lüzum da yok. Sabahattin Ali
1000Kitap
“- Fakat Allah kahretsin, insan anlatmak istiyor albayım; böyle budalaca bir özleme kapılıyor. Bir yandan da hiç konuşmak istemiyor. Tıpkı oyunlardaki gibi çelişik duyguların altında eziliyor. Fakat benim de sevmeye hakkım yok mu albayım? – Yok. – Peki albayım. Ben de susarım o zaman. Gecekondumda oturur, anlaşılmayı beklerim. Fakat albayım, adresimi bilmeden beni nasıl bulup anlayacaklar? Sorarım size: “Nasıl, kim bilecek benim insanlardan kaçtığımı?” Ben ölmek istiyorum sayın albayım, ölmek. Bir yandan da göz ucuyla ölümümün nasıl karşılanacağını seyretmek istiyorum. Tehlikeli oyunlar oynamak istiyor insan, bir yandan da kılına zarar gelsin istemiyor. Küçük oyunlar istemiyorum albayım. Kelimeler… Kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor.”
1000Kitap