Bilo BEY

Bilo BEY
@Bilo_beyy
~~•FENERBAHÇE•~~ ~Artık hiçbir şey hissetmiyorum..~
Hemşirelik
Üniversite
1907
97 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı

Bilo BEY

, bir kitap okudu
Puan vermedi·261 syf.·
2023 31. kitabı
William Golding
7.7/10 · 97,4bin okunma
Reklam
Büyüdükçe tüm neşem kaçtı...')
1000Kitap
Sen Sen Sen
Bir dağbaşı yalnızlığı yaşıyorum yeniden Dağbaşı yalnızlığı ölümden beter. Hiç kimse aramasa, sormasa beni Sen gelsen yeter. Huzur ellerinin güzelliğidir Gözlerin karşımda bir mutluluk denizi Her sabah soframızda ekmeğimizi Sen bölsen yeter. Yüreğim seninle yaylalar kadar serin Ne bir çizgi hasret, ne bir nokta gam, Yayla dumanı gibi gözlerime her akşam Sen dolsan yeter. Bende çaresizlik sonsuz kördüğüm Bende sabır, sende naz... Gündüzden vazgeçtim düşümde biraz Bir yüz görümlüğü sen olsan yeter. Duymasa da hiç kimse şair gönlümün Sende karar kıldığını Ve içimin şerha şerha yarıldığını Sen bilsen yeter. Bir gün duysan bittiğimi, tükendiğimi Çıkıp gelsen uzaklardan korkulu, ürkek... Bir incecik dal gibi üstüme titreyerek Eğilsen yeter. Yavuz Bülent Bâkiler
1000Kitap
Sen sen senn
Duymasa da hiç kimse şair gönlümün Sende karar kıldığını Ve içimin şerha şerha yarıldığını Sen bilsen yeter. Yavuz Bülent Bâkiler
1000Kitap
Caza'nın dediği gibi;
Birer birer kayıp giderdi her bi' sevilen...