Bilo BEY

Bilo BEY
@Bilo_beyy
~~•FENERBAHÇE•~~ ~Artık hiçbir şey hissetmiyorum..~
Hemşirelik
Üniversite
1907
97 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
"Dünya tehlikeli bir yer Elliot. Kötülük yapanlar yüzünden değil, görüp de hiçbir şey yapmayanlar yüzünden." // Mr. ROBOT //
1000Kitap
Reklam
“İnsan yüreği denize benzer Theo ;içinde dalgalar ve fırtınalar barındırır,diplerinde inciler vardır.”
1000Kitap
"En büyük mutlulukları yaşatanlar; genellikle en büyük hayal kırıklığını da, yaşatanlar mı oluyor acaba."
1000Kitap
“Ben farklı bakmayı da denedim, fakat gördüklerim hep aynıydı.” Lev Tolstoy
Anladım ki, insanlar kendilerini düşünerek yaşıyor gibi görünse de, hakikatte onları yaşatan tek şey sevgidir.
1000Kitap
Reklam