Bunca bekçili silahlı evler yok oldu gitti de benimki niçin duruyor? Anlaşılan diyorum, o evler bekçili, silahlı oldukları için yok olup gittiler. Korunmak saldırana hem istek veriyor, hem de hak kazandırıyor: Her korunma savaşçı kılığına girer ister istemez.