Bu hikaye o kadar gerçek, duyguları o kadar iletken ki… Aylin Balboa ayrılık sürecini aşama aşama çok güzel anlatmış.Ayrılığın fizyolojisini çıkarmış desek yeridir. İnsanı hüzünlü duygulara sürüklerken iyileşmenin bir anda olmadığını ama zamanla kabuk bağladığını mizahi diyebileceğimiz bir dil ile anlatmış.Son olarak tüm Osman’lara ASTALAVİSTA.