Acının en büyük öğretisidir. İnsanlar canlarını acıtan şeylerin onların ruhlarını eğitmeye geldiğini farketmediği sürece mutlu olamayacaklar. Eğer acı çok kuvvetliyse onu ağırlamaktan başka çaren yoktur. Ona saygısızlık edersen hem büyük bir fırsatı kaçırmış olursun hem de o acıyı bir daha yaşamamak için elinden gelen her şeyi yapıp, gereksiz bir irade göstererek yaşama devam edersin. Halbuki ağırladığın takdir de gelecekten o acının geldiği güne bakarsın ve hem gittiğini hem de giderken sana neler bıraktığını görüp, değişimini sever kendine saygı duyarsın.