Bugün bir yerlerde milli görüş ile coşan ve bu konuda fiyakalı sözler, fotoğraflar paylaşan bir topluluğa rastladım. Çok emindim ki çoğu apartmanda gördüğü komşusuna iyi günler dilemiyordu.
Daha önce benzeri konuda bir kitap okumadıysanız çok yararlı, okuduysanız tekrar niteliğinde olacağını düşünüyorum. Genel olarak gayet dolu ve başarılı bir kitap.
Şamanizm hakkında çok büyük detaylara girmiyor ancak çok fazla genelde anlatmıyor. Yararlı bulduğumu söyleyebilirim ancak bu kitap Şamanizm için iyi bir başlangıç olabilir.