Kanatların Kırılsa da Uçmaya Devam Et Songül Ünsal'ın son kitabı.
Kitap öyle bir zamanda gelip beni buldu ki , hayatta tesadüf diye bir şeyin olmadığının kanıtı gibiydi. Tesadüf değil tevafuk....
Hayatımızda bazen işler istediğimiz gibi gitmez. Rutinimiz şaşar , hayatımız alt-üst olur, kayıplar veririz belki , çok kırılırız , üzülürüz , sımsıkı tuttunduğumuz dallarımız elimizden kayıp gider ya da sırtımızı yasladığımız dağlarımıza karlar yağar , kocaman bir boşluğun içine yuvarlanırız.
İşte böyle zamanlarda geçmiş yaralarımız da kanamaya başlar , eski anılar tam da bu zamanı beklermiş gibi depreşiverirler .
Dipte , en dipte hissederiz kendimizi....
Songül Ünsal işte bu anlatmaya çalıştıklarımı dile getirmiş yazılarında ve debelendiğimiz en dipten çıkışın yolunu göstermemiş belki ama umut ışığı cümleler kaleme almış .
Ve yaşanan her ne olursa olsun,yaşananlardan dersler alıp yolumuza daha güçlü devam edebileceğimizi , etmemiz gerektiğini anlatmış.
"Düşmek , kaderin insana fısıldadığı en büyük öğretidir. Yere çarptığında değil , kalkmayı reddettiğinde kaybedersin ."