Ayşe

Ayşe
@Biraysem
Çocuk olsam yine... Bir tek düştüğüm için acısa içim ve kalbim, çok koştuğum için çarpsa sadece... Cemal Süreya
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oysa ne çok cümlem vardı benim. Her şeye inat, yüreğimi ısıtan ne çok hayalim... Ahmet Haşim

Ayşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
6 günde okudu
·
2020 14. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Unutma mevsimler değişir... Seni üşüten soğuklar, taze gelmiş bir bahara mağlup olur... Mehmet Deveci
10/10
·296 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
·
15 günde okudu
·
Okunma: 04 Eylül 2020 17:13
Kitabı okurken Suna ile Ali Nin iç dünyasını, endişelerini, heveslerini, hayal kırıklıklarını derinden hissediyorsunuz. Mustafa Kutlu aslında onların hikayesi ile okurun iç dünyasına dönmesini, kendi ile olan hesaplaşmasını devam ettirmesini hedefliyor. Kendimizi Ali ve Suna örneği ile değerlendirme imkanı sunuyor. Kim bilir belki de kendini hesaba çekiyordur. Her şey bir yana o kadar sıcak bir kitaptı ki.. Evet, evet doğru kelime bu. 'sıcak'
Sevincini BulmakMustafa Kutlu · Dergah Yayınları · 20182,241 okunma