"Alt tarafı bir çiçek koklayıp, bir hayvan sahiplenip, bir kaç insan tanıyıp, sevip gidecektik bu dünyadan.Nasıl kötü zamana denk geldi ömrümüz.. Vijdansızların, sapıkların, katillerin, Nefretin, cehaletin ortasına düştük"
#ecrinbebek
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Telefon bozuk
degilse yaşlı adam telefonu tamirciye götürür.
telefon sağlam her hangi bir sorun yok dedi.
Yaşli adam gözyaşlari içinde.
Telefon sağlamsa o zaman çocuklarım beni neden hiç aramiyor.
Bir şey yazamadim🙄 babanizin kiymetini bilin zira sonra toprağa sarilsanizda kar etmiyor.