Aslında gerçekten rahatlamaz, avunur ademoğlu... Beli de avunmamız bile kendi sanımızdır. En iyi avuntu da, dünyadan vazgeçtiğimize, hırsları zincirlediğimize kendimizi inandırmak.... Yalan da olsa inandırmak...
"Dünyada insanoğlu ne kadar rahatlayabilirdi... Çünkü aslında kendimizi acılara gene kendimiz sürüyoruz. Akıl her zaman doğru çalışmıyor, çeşitli hırslar, isteklerde yanılmaları kolaylaştırıyor. En kötüsü kendi kendimizle çoğu zaman çekişmeli yaşadığımız halde başka bir insanla birlik kurmaya, duygularımızı birbirbiyle hiç ayrıntısız eşleştirmeye çabalıyoruz."