Yaralar vardır hayatta, ruhu cüzzam gibi yavaş yavaş ve yalnızlıkta yiyen, kemiren yaralar. Kimseye anlatılamaz bu dertler, çünkü herkes bunlara nadir ve acayip şeyler gözüyle bakarlar.
özgür bırak kendini dayatılan algılara hapsedip ruhunu kendin olmaktan vazgeçme! İçinden geleni yap içinden geçeni söyle! İçinden geldiği gibi dans et! şarkı söyle, gez! :)