"Hayatlarımızı bir ağaca benzetirim. Her birimizin ağaçlar gibi kökleri (büyütülme şeklimiz), uzun ve sağlam bir gövdesi(gelişimimiz) ve yetişkin hayatımızda büyütüp çiçek açtırdığımız dalları vardır. Gövde ya da gelişim aşamanızda yaralar vardır, onlar bir yere gitmezler, kim olduğumuzun bir parçasıdır. Fakat iyileşme çalışması derin yaraları tedavi etmemizi, içini doldurmamızı, merhem sürerek kapatmamızı sağlar. Eski ve sürekli devam eden travma değişir, onun çevresinde, üzerinde, uzağında gelişmemizi sağlar."