velhasıll

velhasıll
@Birkulmrv
Olur mu? Doluya koysam durur mu? Neleri yüklendi omzum Demedi bir gün yoruldum
El Kızı
Puan vermedi·400 syf.··
2025 11. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 08 Temmuz 2025 14:38
El kızı.. Kelimenin soğukluğu çarpıyor insanın yüzüne! Kitapta öyle bir kaynana var ki, asla sinirlenize hakim olamayacaksınız. Tüm kitap boyunca en çok öfkem Nazan'a oldu... Bu kadar mı kendini sevmedin, bu kadar mı hiç sorgulamadın? Bir ara yakandan tutup seni sarsmak istedim!! Menfaatçi, mikser kılıklı komşular, Kaynana Hacer, akılsız Mazhar. Kitapta bir tane iyi karakter olmaz mı! Ah Haldun! sana ne üzüldüm bilsen sonrasındaki yaşantınızda merak ettim. Kitabı okumadım da izledim sanki.. Hele yaşanan dönem.. Şimdi ki aile yapısıyla kıyaslamaktan alamıyor insan kendini. ORHAN KEMAL İN ağlayarak yazdım dediği nir eser, duru ve akıcı bir dille yazildığı için sizi hiç yormayacak bir solukta okunabilir. Öfkelenmek isteyenler, kaostan beslenenler, film tadında bu kitabı okuyabilir Demek, ruh yıkıntları insanı fena yoruyor. "Şunu unutma ki, bir insanin verdiği sırrı başkalarına ulaştırmak en büyük ahlaksızlıktır!" Hepimiz başka türlü dertliyiz, sıkma canını. Nazan,kadın olarak da " yorgun" du galiba. Öyle ya,yorgundu... El kızı hem sevilendir hem korkulandır.hem istenendir hem dışlanandır. Hem kaderdir hemde yük.
Edebiyat
El KızıOrhan Kemal · Everest Yayınları · 202615,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

velhasıll

, bir kitap okudu
Puan vermedi·400 syf.··
7 günde okudu
·
2025 11. kitabı
Orhan Kemal
8.6/10 · 15,4bin okunma
Şükür;Nankörlükten tevbedir Hilm; öfkeden tevbedir.