Goethe kitabının üslubunu güzel ayarlamış. Fakat çok melankolik olduğunu düşünüyorum , yani biraz karamsarlık dolu. Ama yinede o döneme göre güzel bir konu ve anlatış şekli olduğunu düşünüyorum. Yazıldığı dönemde herkesin Werther 'e özenip hatta onun gibi giyindiğini anlatılmış . Kitap bi ara yasaklanma noktasına kadar gelmiş çünkü Werther ' in yaşadıkları , insanları etkileyerek intihara bile sürüklemiş . Günümüzde böyle bir şey olması mümkün değil bence ama yine de güzel . Johann Wolfgang Von GoetheGenç Werther'in Acıları
Sarah Jio' nun üslubu çok farklı ve güzel . Hemen hemen her kitabında dostluktan , sevgiden ve aile kavramından bahsetmesi ve bunları çok güzel bir şekilde harmanlaması onu çok okunan bir yazar haline getiriyor. Kendisinin en sevdiğim kitabı olur ayrıca . Sonu hüzünlü ve sevgi dolu bitti.Yaşanan ne olursa olsun ümitli olmayı sabr etmeyi bize yeniden yaşattı . Sarah Jio
Yağmur SonrasıSarah Jio · Arkadya Yayınları · 201320,6bin okunma