Böyle serili kitapları genelde ne zaman boş zamanım olursa okumayı tercih ediyorum ama bu kitap bu düşüncemi yerle bir etti . Aldığım günden beri elimden düşüremedim . Bir adaya sıkışan ve ordan kaçmak için günlerini sayan çocukların hayatlarına ortak oldum . Okurken sanki o andaymışım gibi yada bir film izliyormuş gibi heyecanlandım , fikirler ürettim diğer kitapları okumak için hızlıca bitirmeye çalıştım :) Tek eksik olarak biraz fazla ayrıntıya girildiğini düşünüyorum aslınsa benim için sorun değil ama okuma süresini göze alırsam çabuk sıkılabilirsiniz , veya olaylar karakterler unutulabilir . Yoksa bence hiçbir sorunu yok