Serili kitaplara devam Cadı avcısı kitabını tesadüfen D&R 'dan almıştım . Çokta beğendim . Resmen film tadında bir kitaptı . Baş kahramanın karakter değişimi , dayanışmaları çok güzeldi . Sadece çok uzatıldığını düşünüyorum .Bence 2. Kitaptan sonra bitirilmeliydi . Eğer ütopik , gizemli ' sihirli , büyülü kitaplar seviyorsanız bence okumalısınız :)