Boğazım düğümlenerek okudum. Filmden uyarlanmış bir kitapmış. Tam 37 yıl yazılmış, çizilmiş, oynanmış. 37 yıl önce de çocukların, gençlerin hayalleri dinlenmiyor, önemsenmiyormuş. Büyüklerin korkuları, çocuklarından istedikleri başarı her şeyi mahvetmiş en önemlisi de geleceğe dair umutlarını boğmuş.
Ve hala hayatımızda olan bu senaryo hala gençleri yıkıyor. Aklıma da bu sözden başka bir şey gelmiyor;
Hayaller, susturuldukça insan da ölür. Ve geriye, keşke’lerden başka hiçbir şey kalmaz.
Yani gerçekten bu muyuz, bu kadar mı dinlemiyoruz birbirimizi?