Nedense Oya karekterini okurken, sanki yazar eski hapis arkadaşı Oya Baydar’a bir teşekkür için bu adı koymuş gibi geldi. Ben Sevgi Soysal’ın yarattığı dünyaları ( maalesef çoğuna şahit olmuştur.) çok seviyorum. O karekterelerin en saçma sapan düşüncelerine bile ikna etme hallerini mesela, inanılmaz yazıyor. Hukuk sistemi, polisin arsız kuvveti, güçün hep güçsüzün üstünde olması.. ah ne zamanlardı, demek isterdim ama maalesef. Hala katiller sokaktayken, düşüncesine söyleyen insanlar işkencede, bok yiyin siz bence ya.
Bu fakirliğe bu gurur bence fazla. yani kuyruğu dik tutma çabası ve yeteneksizligin ha bire insanları incitmeye calisman.. hak ettigini yaşıyorsun belki de ben sana diyim.