Ben yazarın anlatım tarzını çok seviyorum, her yerde o kadar rahat geziyor ki dili, akıyor yazdıkları.
Bir sanatçının gözden düşmesi, narsistlik boyutu, ah tabi hep bir kadın suçlu. Her şeye zamanınız olsun ama sevmeye, sevdiğinizi söylemeye zamanınız olmasın, tamam mı ? Herkes köşe yastığı bir siz başrolsünüz çünkü.
Ha bu arada Aziz Bey her konuda haksız.