Verilen karar odur ki, dünyaya ışık geldi: ama insanlar karanlığı aydınlıktan dah çok sevdiler. Çünkü işleri kötü idi. Çünkü her kötülük işleyen ışığı istemez ve işleri kınanmasın diye ışığa/nura gelmez. Fakat işleri Tanrı'da işlemiş olduğu gösterilsin diye, hakikatı yapan nura gelir.