Burda hiç bağım olmayan ve hiç bir iletişimim olmayan birilerinin beni engellediğini görüyoruyum. Nedeni artık paylaştıklarım mı yoksa başka bir şey mi hiç bilmiyoru.. Garip.. 🤷
Nerden başlamalı bilmiyorum. Kalp çok farklı bir şey. Onu tarif edecek bir kelime yok. Belkide tarif edilemeyen kalbin kendisi değildir, kalbin ta içindekileridir. Hissedilen duyguyu karşılayacak kelime bulamıyoruz. Belkide bazı şeyleri kolay yaşamadığımız için bu denli kolay anlatamıyoruz. Duygumuzu ifade ettiğini düşündüğümüz kelime belkide hissettiğimiz duyguyu tam anlamıyla aktaramadığından dolayı susuyoruz.
Belki belki ve belki..
Peki biz belkilerle mi hareket edeceğiz? ..
*Ara ara böyle buraya yazmak istiyorum. Yazdığım her şeyi yaşıyorum anlamına gelmesin. Amacım yazı yazmamı geliştirmek. Burada kendimi rahat hissettiğim için yazıyorum :)*