"Ama dinle, her zaman başka bir yol vardır." Gülümsedi. "O yolları göremeyecek kadar karanlıkta mısın? Bir sokak lambasıyla o yolu aydınlatırsın. Görünürde hiç mi yol yok? O yolu kendin çizersin. "
İnsandaki çocuk vicdanı,tohumdaki öz gibidir. Ve o öz olmadan tohum filizlenmez, gelişmez. Yeryüzünde bizi neler beklerse beklesin, insanoğlu doğdukça ve öldükçe, insanoğlu yaşadıkça, hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
"Merhaba Beyaz Gemi, ben geldim!"
İskandinav mitolojisi nedir ne değildir diye meraklandıktan sonra yaptığım araştırmada ilgimi çeken kitaplardan biri oldu. Okumak için çok heyecanlıydım ve heyecanım boşa gitmedi. Mitolojik hikayeler ayrı bölümler halinde sunuluyor. Kurnaz Loki, güçlü Thor, her şeyin babası Odin ve diğer tanrıların başlarından geçtiği düşünülen maceraları okumak oldukça keyifli. Kitabın dili çok akıcı. Okuduğum ilk Neil Gaiman kitabı fakat son olmayacak.