📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Elbet birileri inanacak söylenenlere. Gerçek ne? "Ben" de- dikleri bir his var ve o his var oluşun temeli. "Ben" olduğum için sorular sorabiliyorum. Zaman da o hisse bağlı. "Ben" yoksa za- man yok. Ben ve zaman "Bir" ve "Ben" beslenmeli. İşte sir.
Ölmek nihai "olmayış" hâlinde "oluş" diyebilir miyiz? Oluş ve olmayış kelimeleri de kavram değil mi? Hakikat bu ikisinin dışında, ikisinin de kaynağı olmalı.