📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşar Kemal ne yazsa okurumculardanım. Yine anlattığı hikayeyi dolu dolu yaşattıran harika betimlemelerle dolu bir kitaptı. Okurken kahramanlarla aynı umuda kapılıyor, aynı sıtmaya tutuluyor, aynı güneşte kavrulur, Çukurovanın tozunu yutuyorsunuz. Okurken bana biraz Gazap Üzümleri ni hatırlattı. Makineleşmenin tarım işçilerini ortadan kaldırmasını işliyor her ikisi de. Kısa tek nefeste okunabilen bir kitap mutlaka okunmalı.