Kaybolma isteğim kaybolduktan sonra,itiraf etmeliyim ki,başka birkaç isteğim daha oldu.Ama bunlara hiç yanaşmadım;elde etmek için uğraşmadım.Hâlâ isteyebildiğim bir şeylerin bulunması,içimde böyle şeyler saklayabilmem,hoşuma gidiyordu.İstesem elde ederdim,deme şansım da var.Ve ben,beğendiği şeylere el atmayan,hemen o yığınlardan birine katmaya çalışmayan insanları erdemli bulurum.Başka çarem de yoktur.