şeyma

şeyma
Zaman insanları değil,armutları olgunlaştırır.
Reklam
Kaybolma isteğim kaybolduktan sonra,itiraf etmeliyim ki,başka birkaç isteğim daha oldu.Ama bunlara hiç yanaşmadım;elde etmek için uğraşmadım.Hâlâ isteyebildiğim bir şeylerin bulunması,içimde böyle şeyler saklayabilmem,hoşuma gidiyordu.İstesem elde ederdim,deme şansım da var.Ve ben,beğendiği şeylere el atmayan,hemen o yığınlardan birine katmaya çalışmayan insanları erdemli bulurum.Başka çarem de yoktur.
Sayfa 13 - İletişim
Edebiyat
Ben de kaybolma isteği vardır.
Sayfa 12 - İletişim
Edebiyat
Unutamamak değil,unutmaktır acı olan.
Sayfa 12 - İletişim
Edebiyat
Anı diyorum ya;benim hiç anım yok.Gerçekten yok.Olmalı mı? Şart mı? Bir şey uyduramaz mıyız ?Evet,hiç anım yok,bir şey hatırlamıyorum.
Sayfa 12 - İletişim
Reklam