Şiirler yazdım, kitaplar okudum
Elime bir bardak aldım onu yeniden oydum, derinlerde kaldım böyle bir zaman
Kim bulmuş ki yerini, kim ne anlamış sanki mutluluktan
Ey yağmur sonraları, loş bahçeler
Söyleşin benimle, gelmiş bulundum...
Kendinden veriyorsun ve durmadan eksiliyorsun. Oysa bazı insanlar, oldukları gibi kalarak elde ederler istediklerini. Ben kanımı damla damla süzerek veriyorum...
Biz burada gerçek, hayal ve anılarla birlikte gayet sıkışık bir vaziyetlerde bulunuyoruz.
Aklıma takılan anılardan kurtulmama yardım etmeyecek miydiniz?..
Ölümü bilerek yaşamak istiyorum olric. Yaşamanın anlamını bilmek için, ölümün anlamının karanlıkta kalmasını istemiyorum. Bütün ayrıntıları henüz bilmiyorum. Onu tanıyanları sorguya çekmeliyim.
Onların gözlerinin içine dudaklarının kıvrımlarına kadar bakarak Selim'in bıraktığı izleri öğrenmeliyim. Tabiat sırlarını bakmasını bilene açıklarmış..?