Bunalımdan çıkacağıma iyice depresif olmuştum. Intihar etmeyi düşündüm. Bir yıla yakın kafamda döndürdüm bu fikri. Düşüncesi bile felaket bir şey. Yemeden içmeden kesiliyorsun. Hayattan hiç zevk almıyorsun. Sürekli zihninde ölümünle yaşıyorsun. Ölümünle yüzleşiyorsun. O kadar kanıksıyorsun ki, ölümünü sevmeye başlıyorsun. Ölümüne âşık oluyorsun. Ölümüne bağlanıyorsun. Artık tek bir şey kalıyor, o sevdiğin ölüme kavuşmak.