Uğruna mücadeleler verdiğimiz hayat çok güzel. Yaşamak suyun yüzeyine bedenini bırakmak gibi, yani biraz cesaret istiyor. Bir gün tükeneceğini bilerek itinayla nefes alıyor insan ama ne kadar özen gösterirse göstersin tükeniyor. Bir gün senin de bitecek. Tek bir nefesin dahi kalmayacak. İşte o zamana kadar sakın hayatını üstün körü yaşama. Durup dinlenmeden, işitmeden, koklamadan olmaz.