Seher

Seher
@Blue1328
Savaşacağım tek şey içimdeki diğer bendi..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İnsan sabahtan akşama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz. Bekleyip durur insan. Hiçbir şey olmaz. İnsan bekler, bekler, bekler, şakakları zonklayana dek düşünür, düşünür, düşünür. Hiçbir şey olmaz. İnsan yalnız kalır. Yalnız. Yalnız."
Çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhu üzerinde hiçlik kadar ağır bir baskı uygulayamaz.

Seher

, bir kitap okudu
Puan vermedi·648 syf.·
7 günde okudu
·
2020 6. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,3bin okunma
"Tanrı'ya inanıyor musun, Winston?" "Hayır." "O zaman, bizi yeneceğini söylediğin bu cevher nedir? “ "Bilmiyorum. İnsan ruhu."
Sayfa 291·Kitabı okudu