“Sevgi, aşk, özlenmek, bunlar talep edilmez. Sen talep ettiğin için değil, birileri vermek istediği için alırsın alacağın varsa Kalbin arz-talep dengesi piyasalarınkine benzemiyor."
Birbirimiz hakkında ne bilsek tanışmış oluruz?"
Durup düşündüm. Sahiden neydi? Yaşını ya da ne iş yaptığını bilmek bizi tanış ilan eder miydi? Nerede oturduğunu öğrenmek, akraba ve arkadaşlarının adreslerini temin etmek, aramızda güven soslu bir ahbaplık kurmaya yeter miydi? Hakkında ne bilsem huzura erecektim? Ne öğrensem onunla konuşmayı, yan yana yolculuk yapmayı garipsemekten vazgeçecektim?
"Tanışmak diye bir şey yok" diye omuz silktim. "Kimse tanışmıyor, herkes kendini görünmek istediği gibi tanıtıyor sadece."