Bir zamanlar bir Işık Perisi varmış. En büyk hayali uçmakmış. Bunu o kadar çok dilemiş ki bir gün ona uçma yeteneği bahşedilmiş. Uça uça dağların birinin en yüksek yerine bir saray yapmış. Ama o sarayda yapayanlız kalmış. Çünkü saray o kadar yüksekmiş ki uçmadan ulaşmak imkansızmış. En büyük dileği gerçek olmuş ama bu dilek tek başına bırakmış. Hayalini yaşayacağı o evde yapayanlız kalmış...
Her dileği gerçek olan, bir dileği gerçekleştikçe diğerini kaybeden Işık Perisiydim ben...