Yazarın okuduğum ilk kitabı. Çok zevkli ve heyecanlı okudum, sonu şaşırtıcı olaylar birbirine güzel bağlanmış, yazarı kutluyorum. Yeni çıkan kitabını almak için sabırsızlanıyorum.
Belki çok şey bekleyerek okumaya başladım bilmiyorum ama kitabı çok beğendiğimi söyleyemem. anlatımı fazlasıyla sokakağzı ile yazılmış buna sözüm yok Ancak daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum.