Naz

Sen yokken ne gece ne de gündüz Ne ay var ne tek bi’ yıldız
Reklam
Başka bir evrende en güzel halinle.
İnsan öyle boş bir eve ait hisseder mi ?
“Yalnızlık bazen insanın içine işleyen sessiz bir yağmur gibidir.”
İnsanlar şehirler gibiydi.Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları,birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.
Reklam