Naz

“Yalnızlık bazen insanın içine işleyen sessiz bir yağmur gibidir.”
Reklam
İnsanlar şehirler gibiydi.Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz. Sevmediğiniz yanları,birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehri yaşanır kılan şey iyi yönleriydi.
“Ne bileyim…Ben böyle her şeyi düşününce her şey de beni düşünür sanıyordum.”
“Sana, beni asla tanımamış olan sana,”
“Fakat beni ölüm döşeğimden yanına çağırsan,inanıyorum ki bir anda ayağa kalkacak gücü bulur,sana koşardım.”
Reklam