Eda

Eda
@Bngl_eda

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
2021 2. kitabı
Nikolay Gogol
8.3/10 · 46,3bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de gökyüzü insanlardan uzak olduğu için bu kadar güzel. Küçük Prens
Geldik,çağı gördük ve ürperdik. Sezai Karakoç
Yiyordu, içiyordu, uyuyordu, uyanıyordu ama yaşamıyordu. Lev Tolstoy
Verebileceğin en cesurca karar, kalbini ve ruhunu inciten her şeyi bırakmandır.