Eda

Eda
@Bngl_eda
“Çok tuhaftı, ağlayamadım ama ruhum paramparça olmuştu.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen; hayat yorar insanı… Şarkılar yorar.. Beklemek yorar.. Özlemek yorar.. Affetmek yorar.. Hoş görmek yorar.. Boş vermek bile yorar..Ve insan susar.. Her şeye, herkese rağmen.. Elinden gelen tek şeyi yapar ; Bağıra bağıra susar…” Can Yücel
Alıntı
"içimin yorulduğunu hissediyorum" tam olarak oradayım işte .." Oğuz Atay
'"Dünyadasın. Bunun telafisi yok."
1 yıl sonraki kendime not... Her şey geçiyor ! Seneye bugün ,şu an hissettiklerine pişman olup,boşuna üzülmüşüm diyeceksin.. Hep mutlu ol...🙏
Alıntı