Bünyamin

Bünyamin
@Bnymn4
Yanlış görebilirsin, yanlış bilebilirsin;hatta yanlış dusunebilirsin ama yanlış hissedemezsin oğlum...
Reklam
Öğret bana, nasıl unutulur düşünmek?
İz Bırakmak
Herkesten çok güldü, belli ki acı çekiyor.
Ağlıyordum. O gidenler, "Sen iyi bir insansın" diyordu. Ve hiçbiri de aslında; iyi insan sevmiyordu.
Düşelim mi bu gece aynı rüyaya? İster misin kokuna sarılayım biraz? Uzaktan...
Rüya ve Gerçekler
Reklam