Bünyamin

Bünyamin
@Bnymn4
Huzurlu, güvenli,mutlu, sabahlar dilerim herkese . Gününüz bir şiir gibi güzel geçsin.
Günaydın 1k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gün gerçekler hayallerden daha güzel olacak
Yarın
Korkarmı karanlıktan, Yusuf olsa insan...
Karanlık
Bence en kötüsü de bir şeylerin artık elinden değilde içinden gelmemesi. Heves yok, İnancın kalmamış, Zorlayamıyorsun...
Sessizliğini duymayan birisine sevdanı verme. Göğünü incitir, uykuların ziyan olur.
İz Bırakmak