Bohemianna

That's my motto!
"Bir başkası değil de kendim olmayı istediğim için ben çok sık 'hayır' dedim."
Yapı Kredi Yayınları
Duygu ve Düşünce
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yalnızlık insanın başına gelen en kötü şey mi yoksa en iyi şey mi? Bu sorunun yanıtı, yanında kim olduğuna bağlı." (!)
Yapı Kredi Yayınları
Duygu ve Düşünce
"Yalnızlık, özgürlük için ödenen bedeldir."
Yapı Kredi Yayınları
Duygu ve Düşünce
Seni tanıyan en son kişi öldüğünde hiç var olmamış olacaksın
"Yalnız kalmak, terk edilmek, unutulmak... Bunların hangisinden daha çok korkuyorum? Belki de unutulmak en kötüsü..."
Yapı Kredi Yayınları
Duygu ve Düşünce
"Yalnız gezen adam hiçbir zaman yalnız değildir. Rüyaları çok kalabalık olur..."
Yapı Kredi Yayınları
Duygu ve Düşünce