Fahrenheit 451 çok dikkatli okunması gereken bir kitap. Kesinlikle bir dünya klasiği olmayı hakediyor. Anlatılmak istenen şeyler, anlatılanlardan çok daha fazla. Çok derin ve etkileyici bir dille yazılmış, sizi düşündüren bir eser. Daha önce okumadığım için pişmanlık duydum fakat her yaşta, daha farklı anlamlar keşfedeceğime eminim. Hani her okuyuşta daha iyi anladığınız kitaplar olur ya, bu kitap da her yıl okunması gereken kitaplar arasında yer almalı kesinlikle!