Okuduğum ikinci Schopenhauer kitabı. İlk okuduğum kitaptan çok etkilenerek bunu da okumak istedim. Felsefe olmasına rağmen çok akıcı, sade, anlaşılır bir dille yazılmış bu açıdan korkmayın. Kitapta katıldığım ve katılmadığım noktalar var. Bazen okurken "kesinlikle doğru", bazen de " Yok artık çok acımasızca " dediğim bölümleri oldu. Kadınlar için yazdığı şeyler çok rahatsız ediciydi.
Ama her düşününceden kitabı okuma taraftarı olduğum için devam ettim.
İleride tekrar okuyabilirim.
İnsanın yaş aldıkça deneyimlerinden dolayı fikirleri değişiyor.
Bakalım o zaman ne düşüneceğim..